[GwK] Nawilzacz powietrza ?
Maciej Machacz
2003-12-30 09:37:49 UTC
No wlasnie, gdzie mozna cos takiego kupic ?

Interesuje mnie takie miejsce w ktorym bylby rozsadny wybor na polce lub tez
katalogi powyzszych urzadzen do wgladu.

Hipermarkety i tym podobne odpadaja.

Ktos moze zna takie sklepy ?
Maciej Machacz | mailto:***@interia.pl
ICQ:54914949 | GG:17979
tomekk
2003-12-30 11:21:19 UTC
Post by Maciej Machacz
Interesuje mnie takie miejsce w ktorym bylby rozsadny wybor na polce lub tez
katalogi powyzszych urzadzen do wgladu.
Hipermarkety i tym podobne odpadaja.
Ktos moze zna takie sklepy ?
Hipermarkety. Zw³aszcza M1
Pozdrawiam
tomekk
Maciej Machacz
2003-12-30 12:09:34 UTC
Post by Maciej Machacz
katalogi powyzszych urzadzen do wgladu.
Hipermarkety i tym podobne odpadaja.
Ktos moze zna takie sklepy ?
Hipermarkety. Zwłaszcza M1
Chodzilo mi o specjalistyczny sklep i porade a nie tandetna masowke za
ciezkie pieniadze.
Maciej Machacz | mailto:***@interia.pl
ICQ:54914949 | GG:17979
tomekk
2003-12-30 12:23:01 UTC
Post by Maciej Machacz
Post by tomekk
Hipermarkety. Zw³aszcza M1
Chodzilo mi o specjalistyczny sklep i porade a nie tandetna masowke za
ciezkie pieniadze.
No prosze. Jak widze masz bardzo dog³¹bn¹ wiedzê na temat rzeczy których nie
widzia³eœ i nie sprawdzi³eœ...
t.
Maciej Machacz
2003-12-30 12:33:03 UTC
Post by Maciej Machacz
Hipermarkety. Zwłaszcza M1
Chodzilo mi o specjalistyczny sklep i porade a nie tandetna masowke za
ciezkie pieniadze.
No prosze. Jak widze masz bardzo dogłąbną wiedzę na temat rzeczy których
nie widziałeś i nie sprawdziłeś...
t.
Tak sie sklada ze uzyskanie rzetelnej informacji w jakimkolwiek
hipermarkecie graniczy z cudem, o cenach juz nie wspomne. MediaMarkt w M1 to
idealny przyklad. I dlatego tez szukam rozsadnego SKLEPU ktory ma cos
takiego w ofercie.

Wybacz, ale nie przepadam za ganianiem w wywieszonym jezorem po takich
wynalazkach, a jesli juz musze to mowi sie trudno.

Jesli znasz konkretny sklep w M1 ktory ma nawilzacze - prosze podaj, caly
czas czekam na taka pomoc.
Maciej Machacz | mailto:***@interia.pl
ICQ:54914949 | GG:17979
MaKeR
2003-12-30 13:07:08 UTC
Post by Maciej Machacz
[...]
Hmm... no coz specjalista nie jestem ale mialem troche do czynienia
z nawilzaczami. Osobiscie polecam japonskie nawilzacze boneco.
Taka maszynka dzialala u mnie przez 3 lata. Powietrze bylo zdecydowanie
inne, latwo sie zasypialo itd...

No coz takie cuda najczesciej bywaja w hipermarketach.
--
Pozdrawiam!
MaKeR
http://e-kamery.pl - Vortal kamer internetowych
Jakub Jewu³a
2003-12-30 12:54:59 UTC
Post by Maciej Machacz
Post by tomekk
[...]
www.allegro.pl
Kupa ciekawego sprzetu za male pieniadze.
Nawilazacz, to nawilzacz nic skomplikowanego.
http://www.allegro.pl/search.php?string=nawil%C5%BCacz

Maciej Machacz
2003-12-30 13:48:03 UTC
Post by MaKeR
Post by Maciej Machacz
[...]
http://www.boneco.pdi.pl/bonfram.htm

Cos z tego ?
Post by MaKeR
No coz takie cuda najczesciej bywaja w hipermarketach.
A gdzie sam kupiles ?
Maciej Machacz | mailto:***@interia.pl
ICQ:54914949 | GG:17979
Maciej Machacz
2003-12-30 13:56:34 UTC
Post by Jakub Jewu³a
Post by Maciej Machacz
[...]
No wlasnie myk w tym ze sa proste za 100 pare zlotych i sa tez duzo lepsze
maszynki.

Pytanie co warto kupic ...

No ale fakt kiedys patrzylem na Allegro, moze teraz przygladne sie raz
jeszcze.
Maciej Machacz | mailto:***@interia.pl
ICQ:54914949 | GG:17979
tomekk
2003-12-30 14:02:54 UTC
Post by Maciej Machacz
Pytanie co warto kupic ...
No ale fakt kiedys patrzylem na Allegro, moze teraz przygladne sie raz
jeszcze.
Ten jest bardzo dobry
kupiony w M1 kosztowa³ chyba mniej...
t.
Maciej Machacz
2003-12-30 14:17:22 UTC
Post by tomekk
Post by Maciej Machacz
Pytanie co warto kupic ...
No ale fakt kiedys patrzylem na Allegro, moze teraz przygladne sie raz
jeszcze.
Ten jest bardzo dobry
kupiony w M1 kosztował chyba mniej...
t.
Ale gdzie konkretnie w M1 ?
Maciej Machacz | mailto:***@interia.pl
ICQ:54914949 | GG:17979
Jakub Jewu³a
2003-12-30 14:54:37 UTC
Post by Maciej Machacz
Post by tomekk
Post by Maciej Machacz
[...]
Trzeci regal na prawo ;)

Maciej Machacz
2003-12-30 15:02:28 UTC
Post by Jakub Jewu³a
Post by Maciej Machacz
Post by tomekk
Post by Maciej Machacz
[...]
Real, Praktiker, MM, a moze jakis inny sklepik?
Maciej Machacz | mailto:***@interia.pl
ICQ:54914949 | GG:17979
MaKeR
2003-12-30 17:20:28 UTC
Post by Maciej Machacz
http://www.boneco.pdi.pl/bonfram.htm
Cos z tego ?
Hmm... ultradzwiekowy tyle ze starszy model niz te na tej stronce.
Post by Maciej Machacz
A gdzie sam kupiles ?
Makro dawno temu...
MadLam
2003-12-30 19:42:37 UTC
W NOMI kupilem nawilzacz ultradzwiekowy w cenie ok 150zl. A za zaoszczedzone
pieniazki (patrz np. MediaM) dokupilem sobie higrometr :-) w Selgrosie i
jeszcze zostalo na olejki zapachowe dodawane do wody.
Pozdrawiam i zycze szczesliwego Nowego Roku
Madlam
j***@onet.pl
2003-12-30 20:00:40 UTC
Post by Maciej Machacz
Chodzilo mi o specjalistyczny sklep i porade a nie tandetna masowke za
ciezkie pieniadze.
No prosze. Jak widze masz bardzo dog??bn? wiedz? na temat rzeczy kt?rych nie
widzia?e? i nie sprawdzi?e?...
Taka opinia o MM jest jak najbardziej uzasadniona. Ogromny sklep
gdzie czasem cos mozna trafic taniej, ale generalnie kupowac sie tam
nie da - nikt tam nie wytlumaczy roznic miedzy modelami, nie zwroci
uwagi na istotne sprawy, itp.

A to cholernie wazne. Np. niedawno mialem do kupienia torbe na
aparat fotograficzny. Najpierw patrzylem na Allegro, ale po samych
obrazkach i opisach akurat dla tego zakupu nie dalem rady wybrac.
No to poszedlem do MM, stanalem przed dluga polka i caly glupi
ogladalem te torby chyba z godzine. Jak w koncu zlapalem sprzedawce
to udzielil mi informacji w stylu "ta firma jest bardzo dobra wiec
sie ceni". Gdy w koncu wymieklem (nie do konca wiedzialem na co
zwracac uwage, ale ta Samsonite jakos mi nie lezala) i poszedlem do
glupiego FotoJokera pareset metrow dalej to z miejsca dostalem
torbe - ideal. I sprzedawczyni miala czas i towar lepszy i zeby bylo
calkiem smiesznie - sporo tanszy niz w MM.
Bo to byl sklep specjalistyczny a nie mediamarktowy pchli targ.

PS: rok temu kupowalem nawilzacz (ze wzgled na male dziecko w domu)
i wybralem zle - teraz stoi on w szafie nieuzywany. Czyli wywalilem
forse w bloto. Kupowalem w hipermarkecie.
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow
Maciej Machacz
2003-12-31 08:28:14 UTC
Post by MadLam
[...]
NOMI czyli Castorama ?
Maciej Machacz | mailto:***@interia.pl
ICQ:54914949 | GG:17979
Maciej Machacz
2003-12-31 08:29:05 UTC
Post by j***@onet.pl
PS: rok temu kupowalem nawilzacz (ze wzgled na male dziecko w domu)
i wybralem zle - teraz stoi on w szafie nieuzywany. Czyli wywalilem
forse w bloto. Kupowalem w hipermarkecie.
A co to bylo ze tak sie zle sprawdzilo ?
Maciej Machacz | mailto:***@interia.pl
ICQ:54914949 | GG:17979
Radomir Szaraniec
2003-12-31 10:08:24 UTC
Post by Maciej Machacz
NOMI czyli Castorama ?
NOMI czyli NOMI, a nie Castorama. Na ulicy Centralnej.

rmszar
j***@onet.pl
2003-12-31 11:08:51 UTC
Post by Maciej Machacz
A co to bylo ze tak sie zle sprawdzilo ?
Kupilem taki co wode odparowuje (grzalka) - czemus na powietrze
dzialalo to nie odswiezajaco a dawalo jakas taka dziwna duchote.
I to wcale nie z powodu niekontrolowanego wzrostu wilgotnosci.
--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow
Następna strona >