[GwK] Sklepy z czesciami do Fiata - platne karta
Bartek
2007-10-18 19:28:14 UTC
Post by Piotrek
Post by Bartek
Taaaaak, przede wszystkim InterCars. Nie raz sprawdzałem on-line i
później okazywało się, że części nie mają na stanie.
IC podaje na stronie stan magazynu glownego albo magazynow ogolnie, nie
widzialem np podzialu na krakow.
trzeba dzwonic i pytac co maja,.
To też nie działa ;-). Ostatnio było tak z łącznikiem firmy XXXX, po
przyjeździe było szukanie i okazało się, że mimo iż dział handlowy
twierdził, że są dwa na magazynie było zero. I tak miałem szczęście, że był
dostępny firmy YYYY.

B.Z.
Post by Piotrek
--
pzdr
piotrek
Raf :-)
2007-10-18 20:45:49 UTC
Dnia Tue, 16 Oct 2007 12:16:31 +0000 (UTC), TomKus napisał(a) w
Post by TomKus
Witam
Czy sa inne sklepy - oprocz Intercars - w ktorych kupujac czesci do fiata,
moge zaplacic karta?
Bo mam wrazenie ze wiekszosc sklepow motoryzacyjnych zostala w minionej
epoce - nie dosc ze brak strony www z oferta, to nawet w samym sklepie tylko
za gotowke mozna.
Na początku Katowickiej, zaraz za AutoKrakiem, po prawej strone jadąc
od Radzikowskiego.

Raf :-)
www.myprofile.w.pl
Adam Płaszczyca
2007-10-19 11:51:20 UTC
Post by Bartek
Post by n***@spamcom.com
pojdzie do konkurencji i zamiast zarobic np 30zl gotowka, 27zl karta
to nie zarobisz nic.
Tylko jest jeden problem: marża w wysokości 3-6%...
1-3%
Post by Bartek
Jak ma być przeprowadzona autoryzacja gdy linia telefoniczna leży (z tego
powodu jest 90% awarii)
Telefon komórkowy.
--
___________ (R)
___________/ GG: 3524356
Bartek
2007-10-19 16:41:12 UTC
Post by Adam Płaszczyca
Post by Bartek
Post by n***@spamcom.com
pojdzie do konkurencji i zamiast zarobic np 30zl gotowka, 27zl karta
to nie zarobisz nic.
Tylko jest jeden problem: marża w wysokości 3-6%...
1-3%
3-6% - marża, na której idzie sprzedaż...
Post by Adam Płaszczyca
Post by Bartek
Jak ma być przeprowadzona autoryzacja gdy linia telefoniczna leży (z tego
powodu jest 90% awarii)
Telefon komórkowy.
Jak chcesz to dzwoń....

B.Z.