Zdjęcia Krakowa z lat 60-70-80-90, wydarzenia, architektura, ludzie, miejsca, ulice
Andrzej Litewka
2009-06-20 18:37:24 UTC
Wracając do tematu sprzed paru miesięcy
http://tinyurl.com/ab3eb7

Przegrzebałem net i znalazłem takie coś:
DH Jubilat
http://tadeusz.binek.pl/6_p.htm

Biprostal z lat 60 - niezłe :) brak świateł na skrzyżowaniu, stary autobus
http://phototrans.eu/autobusy.php?s=14&nr=179912

Poniższy projekt sprawia wrażenie i warto to rozwijać
http://starykrakow.pl/categories.php?cat_id=2&sessionid=5bafbd78ac37c5981a4e4b4a9d188b49

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=303997

Na mnie robi wrażenie jak to się wszystko zmienia (architektura, auta na
ulicach) przez ostatnie lata
Warto by było to zebrać wszystko w jedno miejsce dla potomnych i dodać
"nowe". Taka kronika zdjęciowa ostatnich 10 leci Krakowa.
Może taka Kronika Krakowska z OTVP Kraków czy Radio Kraków się tym
zainteresuje i ogłoszą na swojej antenie taką ogólnokrakowską akcję
zbierania zdjęć z szuflad i może w końcu powstanie taka jedna wielka
strona-kronika?

A tu już jakiś współczesny pstrykacz :)
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=730978
Kawał dobrej roboty.
Może są gdzieś w szufladach pochowane te starsze zdjęcia i taki tamtejszy
fotograf z lat 80?

W czasie np. wielkiej wody w 1997 roku na Bulwarach Wiślanych chodziło setki
osób z aparatami i cykało zdjęcia wielkiej wody, mostu Dębnickiego itd. a w
necie tyle co kot napłakał
Znalazłem takie coś:
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Most_D%C4%Loading Image...&filetimestamp=20090328153356

Tu niezłe zdjęcie AGH z lat 40-50

Tu są niezłe zdjęcia z Poznania:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=354053
Kombajn Bizon
2009-06-20 20:45:49 UTC
Post by Andrzej Litewka
Tu niezłe zdjęcie AGH z lat 40-50
http://www.uci.agh.edu.pl/uczelnia/galeria/jpg2/ao45.jpg
Czysta otwarta do Alej :)
--
http://www.demotywatory.pl/komentarze/2330
W tablicę kluczyk raz i dwa
I spalin kłąb i silnik gra...
wolay
2009-06-21 10:43:30 UTC
http://janskap.republika.pl/kazimierz82/index.htm
Zygmunt M. Zarzecki
2009-06-21 11:08:40 UTC
Post by Andrzej Litewka
[...]
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Most_D%C4%99bnicki_podczas_powodzi_1997.jpg&filetimestamp=20090328153356
Tu niezłe zdjęcie AGH z lat 40-50
http://www.uci.agh.edu.pl/uczelnia/galeria/jpg2/budowab50.jpg
http://www.uci.agh.edu.pl/uczelnia/galeria/jpg2/ao45.jpg
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=354053
I było kiedyś tu coś:
http://www.wawel.net/

zyga
kamry
http://www.krakow.friko.pl/html/stare_fotografie.html
Andrzej Litewka
2009-06-25 17:18:53 UTC
Post by kamry
Stary Krakow
http://www.krakow.friko.pl/html/stare_fotografie.html
Też niezłe :)
A bliżej czasów współczesnych 70-90 coś polecasz?
Znalazłem dziś takie coś:
http://www.krakowskieinwestycje.pl/index.php?option=27&gal_id=125&menu_id=273
Też robi wrażenie :)
Ktoś jeszcze coś poleci?
Trzeba zebrać to wszystko w jedno, bo bez tego to pół dnia trzeba aby coś
wyszukać.