UPC - awaria?
:)
2005-11-28 17:35:20 UTC
Witam,

mam te kablowke u siebie i od kilku godzin nie mam sygnalu - znaczy kilka
programow przebija spod sniegu. Czy to jakas ogolna awaria, czy moze u mnie
w bloku, lub tylko u mnie w tv?
Maciej Machacz
2005-11-28 17:47:43 UTC
Post by :)
[...]
http://www.upc.pl/biuro.php

Sepimy paredziesiat groszy?
MM
:)
2005-11-28 19:37:45 UTC
Post by Maciej Machacz
Post by :)
[...]
Nie :) Dzwoniliśmy - nic nie wiedzą - serwis przyjedzie jutro :)
Myślałam, że może ktoś z grupowiczów wie, a tak wychodzi na to, że to coś u
mnie się skiepściło...
Jacek Swierczek
2005-11-28 20:36:53 UTC
Post by :)
[...]
Anomalia rozwalila bobrom reaktor :-)

J.
rzmota
2005-11-28 21:11:43 UTC
Post by :)
[...]
Podaj rejon jak chcesz sie dowiedzieć czy u innych jest podobnie !

Database (slave) 0.003480 s
44.2500 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'pl.regionalne.krakow' (4)
0.000167 s
0.000427 s
0.000276 s
0.001106 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (3)
0.000137 s
0.000141 s
0.000138 s
0.000415 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (1)
0.000198 s
0.000198 s
0.000198 s
0.000198 s
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = 'N1TfRyZy' (1)
0.000440 s
0.000440 s
0.000440 s
0.000440 s
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '27832' (1)
0.000462 s
0.000462 s
0.000462 s
0.000462 s
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = 'N1TfRyZy' (1)
0.000513 s
0.000513 s
0.000513 s
0.000513 s
2.6641 kB
2.6641 kB
2.6641 kB
2.6641 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = 'N1TfRyZy' AND page = 1 (1)
0.000347 s
0.000347 s
0.000347 s
0.000347 s
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
Kohana 0.010333 s
48.7734 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (73)
0.000006 s
0.000583 s
0.000142 s
0.010333 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6681 kB
48.7734 kB
Requests 0.062391 s
457.9531 kB
Benchmark Min Max Average Total
"N1TfRyZy/upc-awaria" (1)
0.064275 s
0.064275 s
0.064275 s
0.064275 s
485.9766 kB
485.9766 kB
485.9766 kB
485.9766 kB
Thread controller 0.001019 s
27.7031 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.001019 s
0.001019 s
0.001019 s
0.001019 s
27.7031 kB
27.7031 kB
27.7031 kB
27.7031 kB
Thread parsing 0.045874 s
75.8750 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.003407 s
0.010011 s
0.006709 s
0.013418 s
8.0156 kB
9.8828 kB
8.9492 kB
17.8984 kB
PHP Post Parsing (1)
0.002780 s
0.002780 s
0.002780 s
0.002780 s
46.7422 kB
46.7422 kB
46.7422 kB
46.7422 kB
C++ Post Parsing (1)
0.029419 s
0.029419 s
0.029419 s
0.029419 s
4.7813 kB
4.7813 kB
4.7813 kB
4.7813 kB
Three (1)
0.000257 s
0.000257 s
0.000257 s
0.000257 s
6.4531 kB
6.4531 kB
6.4531 kB
6.4531 kB
Load & uncompress 0.009959 s
7.6094 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.009959 s
0.009959 s
0.009959 s
0.009959 s
7.6094 kB
7.6094 kB
7.6094 kB
7.6094 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.197912 s 0.081999 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.3966 kB 1,107.8984 kB