UPC - awaria?
:)
2005-11-28 17:35:20 UTC
Witam,

mam te kablowke u siebie i od kilku godzin nie mam sygnalu - znaczy kilka
programow przebija spod sniegu. Czy to jakas ogolna awaria, czy moze u mnie
w bloku, lub tylko u mnie w tv?
Maciej Machacz
2005-11-28 17:47:43 UTC
Post by :)
[...]
http://www.upc.pl/biuro.php

Sepimy paredziesiat groszy?
MM
:)
2005-11-28 19:37:45 UTC
Post by Maciej Machacz
Post by :)
[...]
Nie :) Dzwoniliśmy - nic nie wiedzą - serwis przyjedzie jutro :)
Myślałam, że może ktoś z grupowiczów wie, a tak wychodzi na to, że to coś u
mnie się skiepściło...
Jacek Swierczek
2005-11-28 20:36:53 UTC
Post by :)
[...]
Anomalia rozwalila bobrom reaktor :-)

J.
rzmota
2005-11-28 21:11:43 UTC
Post by :)
[...]
Podaj rejon jak chcesz sie dowiedzieć czy u innych jest podobnie !