odzież używana
Olka_KN
2005-07-06 19:34:22 UTC
Witam!
Gdzie można oddać używaną odzież w dobrym stanie dla potrzebujących? Czy
są gdzieś kontenery PCK?

Pozdrawiam
O.
K-rol
2005-07-06 19:49:44 UTC
U¿ytkownik "Olka_KN" napisa³ ...
Gdzie mo¿na oddaæ u¿ywan± odzie¿ w dobrym stanie dla potrzebuj±cych? Czy
s± gdzie¶ kontenery PCK?
Na pewno taki kontener jest przy Praskiej (pomiêdzy 53 - 55)
nie przy g³ównej ulicy ale bardziej "od strony Wis³y".

Pozdrawiam

K-rol
Czlowiek z Zeliwa
2005-07-07 08:23:27 UTC
Na pewno taki kontener jest przy Praskiej (pomiędzy 53 - 55)
nie przy głównej ulicy ale bardziej "od strony Wisły".
A czy to nie jest tak, z odzież z tych konternerów jest po prostu
przerabiana na szmaty, z których cos się potem produkuje? Zysk ze sprzedaży
co prawda zasila potem kasę PCK, ale porządnych rzeczy szkoda na szmaty. Tak
mi się kiedyś coś obiło o uszy.
www.beton.trout.pl
peter
2005-07-07 08:47:46 UTC
Post by Czlowiek z Zeliwa
[...]
odziez s kontenerow jest sortowana i sprzedawana na wage, czesc z zysku
jest przekazywana na pck, ja mam taka teorie.
Czlowiek z Zeliwa
2005-07-07 12:19:54 UTC
Post by peter
odziez s kontenerow jest sortowana i sprzedawana na wage, czesc z zysku
jest przekazywana na pck, ja mam taka teorie.
Krótka wizyta w googlach potwierdza Twoją teorię. Okazuje się że firmy
zajmujące się sprzedażą tej odziezy zarabiają krocie, a PCK dostaje grosze i
trochę szmat na odwal się. Wszedzie wały.
www.beton.trout.pl
Tomek
2005-07-14 23:54:42 UTC
Post by Czlowiek z Zeliwa
Post by peter
[...]
PCK dostaje jakieś 100.000 rocznie za te szmaty. Oczywiście mogłoby nie
dawać się tak rolować i zarobić rocznie 0 złotych, bo raczej na pewno
nie było by ich stać na rozstawienie kilku tysięcy kontenerów w całym
kraju, zbiórkę tego wszystkiego i zbudowanie zakładów przetwarzających
surowce wtórne.

--
Tomek
hereq małpa go2 kropka pl

grutki
2005-07-07 12:18:15 UTC
Niestety tak jest.
Tekla
2005-07-07 11:25:50 UTC
Jest kontener przy ulicy Na Zjeździe, przy pl. Boh. Getta, obok banku BPH.

Pozdrawiam
Tekla
--
Mail:: ***@tekla.art.pl JID:: ***@chrome.pl GG:: 1318397