Gdzie sklep z czesciami elektronicznymi
Szymon Okraska
2004-09-29 07:36:27 UTC

Gdzie w ogolicy ronda mogilskiego znajde jakis sklep z czesciami elektronicznymi (diody tranzystory rezystory) ?

Pozdrawiam

Szymek
toady
2004-09-29 09:38:34 UTC
Post by Szymon Okraska
Gdzie w ogolicy ronda mogilskiego znajde jakis sklep z czesciami
elektronicznymi (diody tranzystory rezystory) ?
Najbliżej ronda Mogilskiego to jest sklep na ulicy Wiślisko,
idąc Grzegórzecką skręcamy w Daszyńskiego a potem
pierwsza albo druga przecznica w prawo (Gurgacza bodajże)
i zaraz w lewo jest Wiślisko. Sklep jest na rogu Gurgacza i Wiślisko.

Bliżej ronda Mogilskiego raczej nic nie znajdziesz.

Akurat w tym sklepie nigdy mi się nic nie udawało kupić
(może ja mam jakieś dziwne wymagania - nie wiem) ale możesz
próbować. Za to z całą żarliwoscią mogę polecić sklepy:
- S.M.D. na Klawaryjskiej
- sklep na Czarnieckiego
- sklep na ul. Mitery, barzo blisko ronda Matecznego
- EL-ES, dawniej pod kinem Kijów, teraz na Wrocławskiej
naprzeciwko szpitala.

toady
Szymon Okraska
toady
Blazej Czeladzki (ByCZy)
2004-09-29 15:26:46 UTC
Post by toady
Post by Szymon Okraska
[...]
Jeszcze w starym ELbudzie na Wadowciej jest (wejscie z boku)... Chyba
Monster Elecronic sie nazywa czy jakos tak.

Mozna by zrobic jakis taki faq na tego typu tematy... sa rzeczy ktore czesto
sie na grupie pojawiaja.... Przejsciowki z angielskich/amerykanskich na
polskie, elektronika, komisy... Chyba ze jest juz gdzies FAQ?
--
_____________
Pozdrawiam:
Blazej Czeladzki
Meetom
2004-09-30 10:53:40 UTC
Post by toady
[..]
- S.M.D. na Klawaryjskiej
- sklep na Czarnieckiego
- sklep na ul. Mitery, barzo blisko ronda Matecznego
- EL-ES, dawniej pod kinem Kijów, teraz na Wrocławskiej
naprzeciwko szpitala.
To ja jeszcze dodam sklep AKWA położony bardziej w Hucie. Ceny może nie są
hurtowe, ale jest ok. Położony w oklicach teatru ludowego (nie wiem jak
się ta ulica nazywa). Za czołgiem w prawo i cały czas prosto ulicą (w
połowie się miła podstawówkę) i sklep jest przy następnym większym
zakręcie (po lewej stronie).
Polecam!
--